In het verleden heb ik bij verschillende arbodiensten gewerkt, maar ik dacht een paar jaar geleden: “Ik ga het helemaal anders doen”. Zo kwam ik als administratief medewerker terecht op een salarisadministratie. Ik heb dit werk een aantal jaar gedaan, maar kwam erachter dat het niet bij mij paste.
Toen ik de functie van medewerker Proces en Support bij HBS voorbij zag komen dacht ik, dit is mijn kans! Gelukkig heb ik de kans ook gekregen en zit ik hier helemaal op mijn plek. Ik krijg energie van het ontzorgen van mijn collega’s zodat zij zich volledig kunnen richten op het werk waar zij goed in zijn. Als iedereen doet waar hij/zij goed in is, komt dit het hele team ten goede.