Na vier mooie jaren gewerkt te hebben in het toerisme, is deze overstap voor mij een eerste kennismaking met de wereld van Verzuim & Duurzame Inzetbaarheid. Het Talentgedreven werken wekte direct vanaf de eerste kennismaking mijn interesse. Zowel op zakelijk als op persoonlijk vlak wilde ik mijzelf graag verder ontwikkelen en bij HBS zit ik daarvoor absoluut op de juiste plek.
Binnen de functie van Medewerker Proces & Support, ondersteun ik mijn collega’s met diverse werkzaamheden; van het inplannen van afspraken tot de inrichting van het verzuimsysteem. Daarnaast hou ik me bezig met diverse communicatie werkzaamheden waar ik heerlijk mijn creatieve-ei in kwijt kan. De afwisseling in mijn werk, evenals de gezellige collega’s, maken dat ik iedere dag met veel plezier naar het werk ga!
Mijn talent is ‘puzzelen’. Ik zie, observeer en weet van nature makkelijk verbanden te leggen. Meedenken over hoe processen anders ingericht kunnen worden doe ik dan ook graag om er vervolgens met veel plezier vorm aan te geven.
Persoonlijk
“Mijn vriend en ik hebben afgelopen jaar samen ons eerste huis gekocht. Ik vind het heerlijk om bezig te zijn met de inrichting van ons huis, ieder weekend staat er weer een nieuw klusje op ons te wachten! Daarnaast hou ik enorm van reizen, borrelen met vrienden of familie, bordspellen spelen maar net zo gelukkig word ik van een vrijdagavond op de bank met een dekentje en een goede Netflix serie.”